marți, 27 noiembrie 2012

Rulouri aperitiv

   Daca zilele trecute am facut primul meu pateu din ficat de pui, am zis ca ar fi cazul sa va arat si un mod frumos de prezentare a muncii voastre cu mici adaosuri :).
   Am facut rulouri aperitiv cu pateu la care am mai adaugat crema de branza cu verdeturi facuta in casa, ardei rosu si verde, albus fiert, clatite sarate si mult suflet :). Sunt foarte usor de facut, sunt prezentabile si bune pentru orice ocazie la care vreti sa impresionati si nu aveti decat sa va lasati imaginatia sa lucreze pentru voi.


   Cum procedam:

   Faceti un aluat de clatite din oua, lapte, faina si sare si le faceti intr-o tigaie mai lata( daca aveti, dar nu-i musai), cu un pic de ulei, dar la faceti o idee mai groase decat pe cele normale, dulci. Le pastrati acoperite cu un prosop ca sa ramana calde. Apoi le umpleti cu pateu, crema de branza, albusurile ramase de la reteta de pateu, ardei si ce mai vreti voi( masline, cascaval). Le rulati strans si le inveliti in folie alimentara, apoi la frigider cel putin 2-3 ore.


    Se vede foarte bine in prima imagine ca am jonglat si eu un pic cu interiorul. Per ansamblu eu zic ca e de mare efect asa un platou. Pe langa rulouri puteti face barcute de ardei cu crema de branza sau taiati felii mari de rosii, asta ca sa existe un echilibru de uscaturi si verdeturi( sa ne pice bine la stomac).





   Musafirilor nostri le-au placut, sper sa va placa si voua.




Pofta buna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu